مرکز مشاوره ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل برترین مرکز مشاوره تحصیلی کشور در زمینه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور - انتخاب رشته کنکور - برنامه ریزی کنکور - ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و شاهد
مرکز مشاوره ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل برترین مرکز مشاوره تحصیلی کشور در زمینه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور - انتخاب رشته کنکور - برنامه ریزی کنکور - ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و شاهد

کد رهگیری تاییدیه دیپلم

سامانه استعلام مدارک تحصیلی به وسیله وزارت علوم تحقیقات ایجاد شده و به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند مدارک خود را مشاهده کنند. برای بسیاری از دانشگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی استعلام مدارک تحصیلی بسیار مهم است. اما نحوه دریافت کد رهگیری از طریق این سامانه برای بسیاری چالش برانگیز می باشد.

این سامانه در واقع امکاناتی را فراهم ساخته که متقاضیان بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز و صرف زمان، به‌ صورت غیرحضوری اطلاعات مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند و در مواقعی که مدارک خود دسترسی ندارند بتوانند آن را مشاهده نمایند. اما بسیاری نمی‌دانند که چگونه کد رهگیری از طریق این سایت را دریافت کنند تا بتوانند مراحل بعد استعلام را پیش ببرند. در ادامه به نحوه دریافت کد رهگیری و استعلام مدارک تحصیلی می‌پردازیم.

 منبع: نحوه رهگیری کد تاییدیه دیپلم

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به صورت تلفنی بدون صرف وقت و هزینه اضافی در مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام می پذیرد امروز با برترین مشاوران و روانشناسان زیر نظر نظام روانشناسی کشور آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خانواده – روانشناسی – جنسیکودک و… به صورت آنلاین و تلفنی هستیم

.

چنانچه در هر زمینه از جمله ازدواج، مشکلات زناشویی، تحصیل، طلاق، سوگ و... نیاز به مشاوره دارید به آسانی با مشاوران مجرب ما در ایران تحصیل 9099075307 تماس بگیرید.

برای برخی از افراد که دارای مشکل یکسان می باشند، گروه های مشاوره گروهی را تشکیل می دهند. پس از درمان مراجعین می توانند به زندگی عادی خود بازگردند و به راحتی سایر مراحل زندگی خود را پشت سر بگذارنند. بازگشتن به زندگی عادی و همچنین افزایش امید به زندگی در افراد، نشانه ای از درمان و بهبودی مراجعین خواهد بود.

ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402-1403 به صورت دقیق اعلام نشده اما پیش بینی می شود بازه ثبت نام مانند سنوات گذشته در بازه زمانی فروردین الی اردیبهشت 1402 اغاز شود شایان ذکر است به محض تصمیم گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره زمان ثبت نام سمپاد تاریخ دقیق در این اطلاعیه درج خواهد شد.

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تاریخ ثبت نام سال گذشته را در 11 الی 25 فروردین 1401 اعلام کرده بوده است. تاریخ ثبت نام سال جدید هنوز مشخص نیست، اما احتمال دارد که مانند سال گذشته باشد.

متقاضیان ثبت نام مدارس سمپاد جهت اطلاع از نحوه و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان، منابع و سوالات و… این اطلاعیه را با دقت مطالعه نموده و در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی در روند ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سامانه اینترنتی و به منظور کسب اطلاعات بیشتر  می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 با ما در ارتباط باشند.