مرکز مشاوره ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل برترین مرکز مشاوره تحصیلی کشور در زمینه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور - انتخاب رشته کنکور - برنامه ریزی کنکور - ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و شاهد
مرکز مشاوره ایران تحصیل

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل برترین مرکز مشاوره تحصیلی کشور در زمینه ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور - انتخاب رشته کنکور - برنامه ریزی کنکور - ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و شاهد

رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از اطلاع از لیست رشته‌های استخدامی بخش خصوصی به تفکیک شغل، از جمله رشته‌های استخدامی در شاخه صنعت و تجارت، برای ثبت نام در سامانه اعلام شده اقدام کنند. البته دقت داشته باشید که چه رشته‌هایی برای شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی مجاز به ثبت نام می‌باشد. زیرا ممکن است در هر سال بنا به دلایل مختلفی، متفاوت باشد. بنابراین، داوطلبان باید با لیست کامل رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی آشنا شوند

از آن جایی که کسب اطلاعات در رابطه با رشته‌های آزمون بخش خصوصی همه ساله برای هر فردی الزامی و مهم به نظر می‌رسد، یاری خواستن از مشاوری کاردان و خبره در این رابطه می‌تواند بسیار مهم و کمک کننده باشد. پس اگر می‌خواهید بدانید که چه رشته‌هایی برای شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی مجاز هستند و رشته‌های آزمون استخدامی بخش خصوصی به تفکیک شغل کدامند و همین‌ طور رشته های آزمون استخدامی این بخش در شاخه صنعت و تجارت چه رشته‌هایی است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


اطلاع از رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی

زمانی که صحبت از آزمون استخدامی دستگاه‌های مختلف از جمله بخش خصوصی به میان می‌آید، معمولا این سوال به ذهن داوطلبان و افراد متقاضی می‌رسد که چه رشته‌هایی برای شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی مجاز هستند؟ و رشته‌ها به تفکیک شغل شامل چه مواردی می‌شوند؟ البته آن‌ها می‌خواهند از تجانس رشته‌ها و عناوین شغلی در آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز مطلع شوند.

در هر صورت اگر بخش خصوصی از میان رشته‌های خاصی اقدام به جذب نیرو و پذیرش کند، همه افراد با داشتن مدرک تحصیلی در رشته‌های مختلف امکان ثبت نام را ندارند و نمی‌توانند به استخدام بخش خصوصی در بیاینداز این رو اطلاع از مجاز بودن یا نبودن رشته‌های آزمون استخدام بخش خصوصی، الزامی و مهم به نظر می‌رسد. افراد می‌توانند برای آمادگی در آزمون‌های استخدامی در کلاس‌های مرتبط شرکت نمایند.

انواع رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی

در رابطه با این موضوع  باید عرض کنیم که رشته‌های آزمون بخش خصوصی (رشته های شغلی) برای آزمون سال جاری در نه دسته مختلف قرار می‌گیرنددر ادامه با ذکر این 9 دسته در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل خواهیم بود.

رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی

گروه شغلی مالی، اداری و حقوقی

گروه شغلی هنر، رسانه و آموزش

گروه شغلی فنی و اجرایی

گروه شغلی کارشناسی و ارائه خدمات

گروه شغلی بازاریابی و فروش

گروه شغلی مهندسی

گروه شغلی مدیریتی

گروه شغلی سلامت

گروه شغلی فناوری اطلاعات

 

رشته های مجاز در آزمون استخدام بخش خصوصی

در رابطه با این سؤال مهم که چه رشته‌هایی برای شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی مجاز هستند؟ و تجانس رشته‌ها و عناوین شغلی در آزمون استخدامی بخش خصوصی به چه صورت است؟ باید عرض کنیم که به هیچ وجه محدودیتی از بابت رشته‌های تحصیلی داوطلبان وجود ندارد و این گونه نیست که نیروی مورد نیاز از میان افراد تحصیل کرده در رشته‌های خاص انتخاب شوند.

در نتیجه شما در هر رشته تحصیلی که درس خوانده باشید می‌توانید برای ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی اقدام کنید و مشکلی در این رابطه برایتان وجود نداردپس ملاحظه می‌کنید که بحث تجانس رشته‌ها و عناوین شغلی در آزمون استخدامی بخش خصوصی به هیچ وجه مطرح نیست و جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.